ביקורת מוצרים: רוסטביף חד וחלק - חיה דר/יופי במטבח

ביקורת סכין שף Wüsthof ® Classic 4582

"...החלטתי להכין את הרוסטביף האהוב עלי להכנה בעת אירוח והשתמשתי  בסכין מסדרת הקלאסיק של ווסטהוף דרייצק. החיתוך היה מושלם ונוח, לא הפעלתי כל מאמץ,  אפילו חתכתי ביד אחת. טרם התנסיתי בסכין כה איכותית. צדק מי שאמר לי שזו הסכין הטובה ביותר..."

סכין שף קלאסיק ווסטהוף דרייצק - באדיבות חיה דר יופי במטבח

לינק לכתבה המלאה בבלוג של חיה דר - יופי במטבח ולמתכון מעולה להכנת רוסטביף

 

התמונה באדיבות חיה דר - יופי במטבח (צילום: מתוך רוסטביף חד וחלק)

ציטוטים מתוך הכתבה

" יש לי שפע סכינים של חברות שונות וכל סכין מתאימה לשימושה. נפל בחלקי לקבל ולבחון את הסכין עליה שמעתי כבר זמן רב והנה סוף סוף היא אצלי במטבח מוכנה ומזומנה לשפר את החיתוכים שלי. הסכין המדוברת הינה מבית ווסטהוף דרייצק, יצרן סכינים ומספריים בסולינגן גרמניה מזה 200 שנה, מי לא שמע את השם ואינו מכיר את הסמל של הקילשון ? הסכין הינה סכין שף ענקית באורך 26 ס"מ, מסדרת classic ,בסדרה יש סכינים באורכים בין 14 ל-32 ס"מ אורך..."

"...התחלתי להתנסות בשימוש בסכין כאשר עמדתי להכין קדרת בשר ואחד הבשרים היה שייטל. הבשר נחתך בקלות רבה, ממש ללא מאמץ, ברור שיש שיטה נכונה כיצד לאחוז נכון בסכין ואיך לחתוך. תוכלו למצוא על כך באתר סושף..."

"...החלטתי להכין את הרוסטביף האהוב עלי להכנה בעת אירוח והשתמשתי בסכין מסדרת הקלאסיק של ווסטהוף דרייצק. החיתוך היה מושלם ונוח, לא הפעלתי כל מאמץ, אפילו חתכתי ביד אחת. טרם התנסיתי בסכין כה איכותית. צדק מי שאמר לי שזו הסכין הטובה ביותר..."