כיצד לשמור על סכיני המטבח שלי תמיד חדים?

איך לשמור על סכיני Wusthof שלי חדים? ומהי למעשה הדרך הנכונה להשחיז סכיני מטבח?" באופן לא מפתיע, אלו שתי שאלות שאנחנו נשאלים לעיתים תכופות. זה אך טבעי שסכיני מטבח יאבדו את החדות המקורית שלהם לאורך זמן במהלך שימוש רגיל, ונדרש להשחיז את הסכין מחדש. לכן איננו מופתעים כי סרטון הוידאו שלנו ב- YouTube "איך לחדד סכין שף עם שטול" הוא סרטון הנצפה לעיתים קרובות. אז מה יכול להיות מתאים יותר מאשר להקדיש מאמר לבחינת נושא זה בפירוט?

מוט השחזה שטול קרמי של ווסטהוף דרייצק בפעולהסכיני מטבח טובים הם השקעה לכל חיים - ולכן הם צריכים להיות מטופלים כראוי ובמסירות. סכיני שף באיכות גבוהה ישמרו את החדות שלהם לזמן ממושך יותר, בטח אם טופלו כראוי. עם זאת, לפני שאתם מתחילים מחפשים שירות השחזה מקצועי - ברגע שסכין מטבח שלכם איבד אפילו צל של החדות המקורית שלהם - ישנם צעדים רבים שאתם עצמכם יכולים לנקוט כדי להחיות את חדות להבי סכיני השף שלכם.

הנה כיצד ביכולתכם להבטיח כי סכיני Wusthof שברשותכם יהיו תמיד במצב הטוב ביותר האפשרי:

טיפול סכין יומי

בכל פעם שאתם ניגשים לסכיני המטבח שלכם על מנת להשתמש בהם, כדאי להקדיש חלק מתשומת הלב שלכם לאופן התחזוקה שלהם כך שלא יאבדו את החדות שלהם. אם תתחזקו את הסכינים שלכם בתבונה, ותקפידו על חידוד עם שטול, חדות הלהב של סכיני שף תישמר למשך הזמן הארוך ביותר האפשרי. בתגובות הלקוחות שלנו, תמיד יש אנשים המדברים בהתלהבות על סכיני השף שלנו אותם קנו אף לפני 20 שנים ויותר ועדיין משתמשים בהם מידי יום!

הטיפול השוטף בסכיני שף כולל שטיפה ידנית של להב הסכין, שכן סכיני מטבח איכותיים אינם שייכים לשטיפת כלי המטבח במדיח הכלים. ניתן למצוא בלינק המצורף טיפים נוספים לתחזוקת סכיני מטבח, ולדעת מדוע סכיני מטבח האיכותיים של ווסטהוף אינם צריכים שטיפה וניקוי במדיח.

 

קרש חיתוך מתאים

הצעד הראשון שאתם יכולים לעשות כדי למנוע מן הסכינים שלכם להתקהות במהירות, הוא לוודא שאתם חותכים על גבי  קרש חיתוך מתאים. הטובים ביותר הם משטחי חיתוך סינתטים איכותיים או קרשי חיתוך מעץ. לתשומת ליבכם משטחי חיתוך מבמבוק, שייש ואבן או זכוכית אינם מתאימים, והחיתוך עליהם יגרום ללהב סכינכם להתקהות במהירות

השחזה רגילה - שימוש במוט השחזה או במשחיז סכינים

אנו מציעים מגוון של אביזרי תחזוקת להב והשחזה, מתוצרת ווסטהוף או אחרים התואמים לקשיות הפלדה של הסכינים שלנו. משטול ועד אבן השחזה - אביזרים שתוכננו במיוחד לשימושכם בתחזוקה אישית שוטפת, הם קלים ונוחים לשימוש ועושים בדיוק את מה שהם אמורים. אם הלהב אבד במקצת את חדותו, עליכם להשתמש במוט פלדת ההשחזה (נקרא גם מוט השחזה או מוט חישול). התרשים בכותרת מדגים שתי טכניקות פשוטות לשימוש במוט ההשחזה כראוי. אם להב הסכין התקהה, והשימוש במוט ההשחזה לא משחזר את חדותו, תוכלו לשחזר את החדות המקורית של הסכין שלכם עם אחד ממשחיזי הסכינים שאנו מציעים. בניגוד למוט ההשחזה, משחיז סכינים מסיר חומר מפלדת הלהב על מנת לשחזר את זוית החוד (החורפה) ולהביא את להב הסכין להיות חד מחדש.

איור הדגמת השחזת סכין עם מוט השחזה

הנה סקירה של מגוון אביזרי תחזוקת להב והשחזה באתר שלנו

ביקור אצל משחיז סכינים מקצועי

אם ביום מן הימים בעתיד הרחוק, תידרש סכין ווסטהוף שלכם להשחזה מקצועית, אתם מוזמנים לפנות לשרות הלקוחות שלנו במייל או בטלפון, ונשמח להמליץ על שרות מקצועי מומחה באזורכם.

אחסון תקין

זוהי נקודה חשובה נוספת שהקדשנו לה מאמר שלם אודות אחסון סכיני מטבח, והדרכים השונות הטובות ביותר לאחסן הסכינים שלכם

כל הזכויות שמורות© סושף®