מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים

על מנת להקל עליכם, ערכנו רשימה של הנקודות המרכזיות בהקשר למדיניות ביטול רכישה והחזרת מוצרים. להעמקה, מומלץ לפנות לתקנון האתר (תנאי שימוש), המכיל את התנאים המחייבים לרכישה באתר ולאופן פעולתו, והינו המסמך המחייב לפעילות האתר.

התחרטתם?

  • אנו בסו שף עושים הכל על מנת שתהיו שבעי רצון מהמוצרים שבחרתם. עם זאת, אתם רשאים להחזיר את המוצרים שרכשתם באתר בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים, מיום קבלתם (למעט כאלו המפורטים בהמשך). ביטול העסקה כפוף לכך שהמוצר ישוב לסו שף כשהוא באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא, ומבלי שנעשה בו שימוש כלשהו. סו שף תעשה כל שביכולתה על מנת לסייע ללקוח במציאת פתרון הולם, במידה ויהיה מעוניין בהחזרת המוצר.
  • מוצרים תצוגה שנרכשו, ומבצעים - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות שלנו. כמו גם מוצרים מתחת ל 50 שח לפי חוק ביטול עסקה
  • אם רכשתם שירות, הנכם רשאים לבטלו בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום ההזמנה ועד 2 (שני) ימים, שאינם ימי מנוחה, לפני מועד מתן השירות (הקרוב מבינהם למועד השרות).
  • כדי להחזיר מוצרים, עליכם ליצור קשר באמצעות הדואר האלקטרוני :- [email protected]  או בטלפון: 050-5435510, ולמסור הודעת ביטול עסקה, בציון פרטי ההזמנה.
  • לאחר בירור פנייתכם, תתבקשו להחזיר על חשבונכם, את המוצר למחסני סו שף ברחוב חלץ 10 חיפה. למען הסר ספק משלוח החזרת מוצרים, חייב להגיע אך ורק לכתובת מחסננו, ברחוב חלץ 10 חיפה. משלוחים למסירה מסניף דואר- לא ייאספו, וכל השולח החזרה בדואר עושה זאת על אחריותו!
  • ביטול עסקה כפוף לסייגים כמפורט בסעיפים א'-ג'.  
  • אם המוצר נבדק על ידי סו שף ונמצא שהוא לא הוחזר כחדש, באריזתו המקורית, לרבות כל מרכיבי המוצר והאריזה, לא נוכל לבטל את העסקה, ותתבקשו לאסוף את המוצר ששלחתם. במקרים חריגים ובכפוף לשיקול דעתה הבלעדי של סו שף, יבוצע ביטול עסקה בו הזיכוי יהיה יחסי לערך המוצר שהוחזר, בניכוי הוצאות או התחייבות בשל משלוח, אריזה, או כל הוצאה או התחייבות אחרת שסו שף הוציא או שהוא התחייב להוציא והן בשל התקשרות בעסקה או בשל ביטולה.
  • אנא תשומת ליבכם למוצרי פרמיום הסגורים באריזת ניילון מקורית הרמטית של היצרן - לגביהם במפורש מודגש כי פתיחת האריזה הינה בגדר שימוש במוצר וגרימת פגם, ולפיכך לא ניתן יהיה להחזירו במסגרת ביטול עסקה. הזמנתם מחבת או סכין יקרה ואתם לא בטוחים לגביו - אנא אל תפתחו את האריזה! אריזת ניילון מקורית הרמטית של היצרן הינה חותם לאבטחת איכות ומקוריות המוצר, והסרתה או פתיחתה מונעת את האפשרות להחזיר את המוצר ולזכותכם בביטול עסקה 
  • לאחר החזרת מוצר, תזוכו במחיר ששילמתם (לא כולל דמי משלוח), בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר/עלות מוצר, או 100 ₪, לפי הנמוך מבינהם, ובתוספת עלות חיוב האשראי. במידה וקיבלתם הטבה/הנחה/זיכוי בקניה המקורית, עקב החזרת המוצר, תבוצע התחשבנות מחדש, ולפיה ההטבה/הנחה/זיכוי תותאם לסך הרכישה שנותר, לאחר ההחזרה, ועל פי תקנון האתר
    במקרה של מוצר פגום, אתם מתבקשים לשלוח לסו שף את המוצר בצירוף חשבונית המס שקיבלתם, ומכתב המתאר את הבעיה במוצר. לאחר שנקבל את פנייתכם, נשלח אליכם שנית את המוצר על פי הזמנתכם המקורית, ובלבד שהוא נמצא במלאי אצל הספק.
  • במקרה של ביטול עסקה עקב פגם - לא תחויבו בדמי ביטול כלשהם. אם סופק לכם המוצר – תתבקשו להעמידו לרשות סו שף במקום שבו הוא נמסר לכם, ולהודיע לסו שף על כך.
  • במקרה של ביטול עסקה, טרם אספקת המוצרים ו/או השירותים שהוזמנו - בתוך 14 יום מיום קבלת הודעת הביטול יושב לכם הסכום ששולם על ידכם בגין המוצרים ו/או השירותים, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר/עלות מוצר, או 100 ₪, לפי הנמוך מבינהם, ובתוספת עלות חיוב האשראי (אלא אם מצויין במפורש אחרת, כמו במקרים של הזמנת סדנא קבוצתית וכיו"ב). בנוסף, במידה והמוצר נשלח מסו שף לחברת השילוח, תחויבו גם בתשלום מלא בגין המשלוח, גם אם טרם קיבלתם את המוצרים ו/או השירותים.
  • במקרה של ביטול עסקה, לאחר אי איסוף משלוח או אי קבלת המשלוח, והחזרתו ע"י חברת השילוח אלינו, יושב לכם הסכום ששולם על ידכם בגין המוצרים ו/או השירותים, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר/עלות מוצר, או 100 ₪, לפי הנמוך מבינהם, ובתוספת עלות חיוב האשראי, ובנוסף בניכוי תשלום בגין המשלוחים (אליכם וחזרה למחסננו) כך שתחוייבו בתשלום מלא בגין המשלוחים
  • טעות מהותית שנגרמה על ידי האתר בתיאור המוצר ו/או בתנאי המכירה, תזכה אתכם, באפשרות לבטל את העסקה בלבד, ללא דמי ביטול כלשהם, מבלי שתהיו זכאים לכל פיצוי ו/או תשלום כלשהו מהאתר ו/או מסו שף. 

משלוחים והחזרות