סכיני יקסל יפן - Yaxell Japan

חברת Yaxell תורמת לעיצוב תרבות המטבח בייצור סכיני מטבח ביפן מאז 1932, ומספקת מגוון סכינים יפניות מחושלות ברמה הגבוהה ביותר. ב- Yaxell  כל סכין מיוצרת בתהליך ייצור סדרתי, בידי המומחים והמנוסים בחרשי הברזל בסקי, יפן. סכיני פלדת הדמשק של יקסל יפן נפוצים ומוכרים במטבחים רבים בעולם, עוטרו בשבחים ופרסים, הוכתרו ראשונים במבדקים, ומשמשים את מיטב השפים כמו גם חובבי הבישול.

חזית מפעלי ייצור סכיני מטבח יפניות - יקסל בסאקי יפן

משפחת יאמאדה, הבעלים של מפעלי סכיני יקסל יפן, והדור השלישי המוביל את החברה בראשות יאמאדה סאן, שמו לעצמם מטרה להציע סכיני מטבח איכות תוצרת יפן, המייצגים את הדיוק ותרבות הקולינרית היפנית ומבוססים על ידע וניסיון של דורות שנצבר עוד מימי חרשי חרבות הקטאנה, ולהציע למטבחי העולם את איכויות הלהב היפני המסורתי כמו חדות יוצאת דופן ותחזוקת להב נוחה, ארוזים בפלדות אל חלד מתקדמות.
בשונה ממאות הנפחיות וסדנאות ייצור סכינים המרוכזות באזור סאקי יפן, ומשווקות את מוצריהן בהתאמה אישית ובייצור פרטני ולא סדרתי, שערוכות לספק סכינים עם רשימות המתנה ממושכות של חצי שנה ויותר, קיבלה משפחת יאמאדה החלטה אסטרטגית להשקיע בקווי יצור סדרתיים למלאי של סכינים, ולא על פי הזמנתן בפועל. אסטרטגיה זו הפכה את יקסל יפן לאחת מיצרניות הסכינים הגדולות בעולם לשוק סכיני מטבח בעולם המערבי, ולמובילה בין יצרניות סכיני מטבח יפניות האיכותיות.
יצור סדרתי של סכינים המצוידים בלהבי פלדות דמשק איכותיות, הוזיל דרמטית את עלויות הייצור הפרטני המסורתי, ומאפשרים להציע סכינים יפניות איכותיות מפלדת הדמשק במחיר תחרותי דומה למחירה של סכין מערבית טובה, ובכך הפכו לנגישים יותר ונפוצים גם בקרב חובבי הבישול, שמחד לא נדרשו יותר להוצאות אסטרונומיות על מנת לרכוש סכין יפנית איכותית, ומאידך עומדות בדרישות תחזוקה נוחה וללא החלדה וטיפול מתמיד בניגוד ללהבי הסכינים מפלדה פחמנית.
סכינים יפניות זוכות להערכה גבוהה ונחשבות לאיכותיות ביותר, בזכות באוצרות טבע וחומרי הגלם המשובחים, כמו גם שיטות ייצור מסורתיות של פלדת דמשק, שפותחו וטופחו בטכניקות ייצור חרבות, והועברו מדור לדור במשך מאות שנים, ולכן מובטח גם לכם שתחוו את האיכות והחדות הבלתי נתפשת כבר מן השימוש הראשון בסכין שף יפני איכותי
אנו מאמינים שנוכל לסייע במציאת סכיני מטבח איכותיות המתאימות לכם, ולאפשר גם לכם ליהנות אצלכם במטבח מסכין מטבח מעולה המשלבת פיסת מסורת יפנית במיטב חומרי גלם עם עבודת המומחים והמנוסים בחרשי הברזל בסקי, יפן 

חישול מסורתי של פלדת סכינים בסאקי יפן

 

כל הזכויות שמורות© סושף®