מדיניות ביטול רכישה והחזרת מוצרים

על מנת להקל עליכם, ערכנו רשימה של הנקודות המרכזיות בהקשר למדיניות ביטול רכישה והחזרת מוצרים. להעמקה, מומלץ לפנות לתקנון האתר (תנאי שימוש), המכיל את התנאים המחייבים לרכישה באתר ולאופן פעולתו, והינו המסמך המחייב לפעילות האתר.

  • אנו בסו שף עושים הכל על מנת שתהיו שבעי רצון מהמוצרים שבחרתם. עם זאת, אתם רשאים להחזיר את המוצרים שרכשתם באתר בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים, מיום קבלתם (למעט כאלו המפורטים בהמשך). ביטול העסקה כפוף לכך שהמוצר ישוב לסו שף כשהוא באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא, ומבלי שנעשה בו שימוש כלשהו. סו שף תעשה כל שביכולתה על מנת לסייע ללקוח במציאת פתרון הולם, במידה ויהיה מעוניין בהחזרת המוצר.
  • חומרי גלם, צבעי מאכל, מוצרי מזון ו/או יין ואלכוהול, כמו גם מוצרים הניתנים להקלטה, שיעתוק או שכפול, שאריזתם המקורית נפתחה (אלא אם התברר שהם פגומים) ו/או מוצרים שהותאמו במיוחד לצרכי הלקוח, או שבוצעה בהם הרכבה, ו/או מוצרי מציאון ומבצעים - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות שלנו.
  • אם רכשתם שירות, הנכם רשאים לבטלו בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום ההזמנה ועד 2 (שני) ימים, שאינם ימי מנוחה, לפני מועד מתן השירות (הקרוב מבינהם למועד השרות).
  • כדי להחזיר מוצרים, עליכם ליצור קשר באמצעות הדואר האלקטרוני :- info@suchef.com  או בטלפון: 1-700-505-605 , ולמסור הודעת ביטול עסקה, בציון פרטי ההזמנה. לאחר בירור פנייתכם, תתבקשו להחזיר,על חשבונכם, את המוצר למחסני סו שף ברחוב חלץ 10 חיפה. ביטול העסקה כפוף לסייגים כמפורט בסעיפים א'-ג'.  
  • אם המוצר נבדק על ידי סו שף ונמצא שהוא לא הוחזר כחדש, באריזתו המקורית, לרבות כל מרכיבי המוצר והאריזה, לא נוכל לבטל את העסקה, ותתבקשו לאסוף את המוצר ששלחתם. במקרים חריגים ובכפוף לשיקול דעתה הבלעדי של סו שף, יבוצע ביטול עסקה בו הזיכוי יהיה יחסי לערך המוצר שהוחזר, בניכוי הוצאות או התחייבות בשל משלוח, אריזה, או כל הוצאה או התחייבות אחרת שסו שף הוציא או שהוא התחייב להוציא והן בשל התקשרות בעסקה או בשל ביטולה.
  • לאחר החזרת המוצרים תזוכו במחיר ששילמתם עבורם (לא כולל דמי משלוח), ובניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום העסקה, או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם.
  • במקרה של מוצר פגום, אתם מתבקשים לשלוח לסו שף את המוצר בצירוף חשבונית המס שקיבלתם, ומכתב המתאר את הבעיה במוצר. לאחר שנקבל את פנייתכם, נשלח אליכם שנית את המוצר על פי הזמנתכם המקורית, ובלבד שהוא נמצא במלאי אצל הספק.
  • במקרה של ביטול עסקה עקב פגם - לא תחויבו בדמי ביטול כלשהם. אם סופק לכם המוצר – תתבקשו להעמידו לרשות סו שף במקום שבו הוא נמסר לכם, ולהודיע לסו שף על כך.
  • במקרה של ביטול עסקה, טרם אספקת המוצרים ו/או השירותים שהוזמנו - בתוך 14 יום מיום קבלת הודעת הביטול יושב לכם הסכום ששולם על ידכם בגין המוצרים ו/או השירותים, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם (אלא אם מצויין במפורש אחרת, כמו במקרים של הזמנת סדנא קבוצתית וכיו"ב). בנוסף, במידה והמוצר נשלח מסו שף לחברת השילוח, תחויבו גם בתשלום מלא בגין המשלוח, גם אם טרם קיבלתם את המוצרים ו/או השירותים.
  • טעות מהותית שנגרמה על ידי האתר בתיאור המוצר ו/או בתנאי המכירה, תזכה אתכם, באפשרות לבטל את העסקה בלבד, ללא דמי ביטול כלשהם, מבלי שתהיו זכאים לכל פיצוי ו/או תשלום כלשהו מהאתר ו/או מסו שף. 

משלוחים והחזרות