על מנת להקל עליכם, ערכנו רשימת שאלות נפוצות ותשובות בהקשר לאספקת מוצרים שהוזמנו באתר. להעמקה, מומלץ לפנות לתקנון האתר (תנאי שימוש), המכיל את התנאים המחייבים לרכישה באתר ולאופן פעולתו, והינו המסמך המחייב לפעילות האתר

  • כמה זמן ייקח להזמנה שלי להגיע?
    • באופן כללי הזמנות מגיעות לבית הלקוח בתוך 3-7 ימי עבודה (ראו הגדרה ותנאים בתנאי שימוש – אספקות). התשובה לשאלה זו תלויה בזמינות המוצרים במלאי, באופן המשלוח שנבחר, ובכתובת המשלוח.  
    • רב המוצרים המוצגים באתר נמצאים במלאי מחסננו, ונארזים למשלוח כבר ביום ההזמנה או אחריו, ויגיעו לבית הלקוח בתוך 3-7 ימי עבודה.  לעיתים מוצרים חסרים זמנית במלאי, ואף ניתנת לכך אינדיקציה בדף המוצר, ובד"כ הם מסופקים בתוך 7 – 14 ימי עבודה.
    • ישנה אפשרות שמוצר שהזמנתם, וצויין כי הוא במלאי, בעצם אזל זמנית מאחר ואדם אחר קנה אותו במקביל להזמנתכם, או סיבות אחרות.
    • מוצרים שאזלו מן המלאי, מסומנים ככאלה, לא ניתן להזמינם, וניתנת לכם אפשרות לבקש שניידע אתכם לכשיתחדשו במלאי מחסננו.
    • אם מוצר לא נשלח אליכם בתוך 14 ימי עבודה, מיום ההזמנה, ניתנת לכם הזכות לבטל הזמנתכם (בכפוף לתקנון האתר תנאי שימוש).
    • אנו מתחייבים לפעול כמיטב יכולתנו להכנת ושליחת ההזמנות במהירות המרבית, ולהקדים את זמן האספקה.
  • האם ניתן לשלוח את ההזמנה לת.ד?
    • אנו מנועים מלספק הזמנות שכתובת המשלוח היא ת.ד.
  • האם ניתן לשלוח הזמנה ליעד שונה מכתובת המשלם?
    • בהחלט. אנו מאפשרים לייעד אספקה של הזמנה, לכתובת יעד על פי בחירתכם
  • האם אתם מציעים אריזות מתנה?
    • בהחלט. כל שתצטרכו לעשות הוא לציין בהערות להזמנה שתרצו לארוז מוצר באריזת מתנה
  • כיצד אוכל לבדוק את סטאטוס ההזמנה?
    • אנו שולחים לכם באימייל, מיד עם הכנת הזמנתכם למשלוח, את מספר המשלוח. ניתן להתעדכן בסטטוס המשלוח באמצעות חברת השליחויות המבצעת בפועל
  • מהם תעריפי המשלוח?
    • באתר קיימות בד"כ שלוש אפשרויות בחירה לאספקת הזמנתכם: 
      • איסוף עצמי ע"י הלקוח באחת מחנויותינו - ללא חיוב דמי המשלוח, לאחר ביצוע ההזמנה באתר, ותאום מועד האיסוף
      • שירות שליחים לכתובת עסקית – עלות שרות זה הנה 39 ₪
      • שירות שליחים עד בית הלקוח – על פי מיקומכם הגיאוגרפי, ובממוצע 54 ₪ (מלבד יישובים הנמצאים מחוץ לאזורי החלוקה)
  • למה מתייחסת ההערה שייתכן חיוב נוסף בתעריף משלוח?
    • הכוונה לפריטים כבדים או בעלי מימדים שדורשים הובלה מסוג שונה מהמוצע לרוב הפריטים. הודעה מעין זו תופיע בהערת המשלוח לפריט
  • מה עלי לעשות אם הזמנתי נשלחה, אך טרם הגיעה?
    • כדי לוודא שהזמנתכם נשלחה ליעדה, אנא בדקו באתר את מצב הזמנתכם. אם ההזמנה טרם נשלחה, תוכלו לראות את הסיבה לכך: ייתכן שאנו ממתינים לפריט מסוים שטרם הגיע למחסננו. במקרה כזה נשלח אלכם דוא"ל המודיע על העיכוב. אם עברו 10 ימי עבודה מיום ביצוע ההזמנה והנכם מעוניינים שנשלח אליכם את הפריטים שכבר הגיעו, אנא שלחו אלינו מייל 
    • אם ההזמנה נשלחה, וטרם עברו שבועיים, אנא בדקו את תאריך המשלוח ואת פרטי הכתובת שציינתם, וודאו שהם נכונים
    • לתשומת ליבכם! אם החבילה לא הגיעה ליעדה בשל כתובת לא תקינה או משובשת שמסרתם בהזמנה, או שלא נדרשה על ידי הנמען, תחויבו בעלות המשלוח החוזר
  • מהי עלות המשלוח לתווי קניה?
    • איננו מחייבים עבור משלוח שובר שי, אלא אם נדרשת מסירה מיוחדת על ידי שליח
  • האם אתם מציעים גם אפשרות משלוח מחוץ לישראל?
    • בשלב זה איננו יכולים לחשב עלויות משלוח בינלאומי במהלך הזמנה און ליין. אנא פנו לשרות הלקוחות שלנו לקבלת מידע אודות עלות משלוח ליעדכם.

שאלות ותשובות משלוחים