מחבת גריל פסים

יתרונותיה של מחבת גריל פסים

מחבת פסים איכותית מפיקה תוצאות בישול מעולות. היתרון העיקרי שלה הוא שהיא מאפשרת צלייה יבשה ומהירה של הבשר, הדגים והירקות מבלי להשתמש בהרבה שמן.

מחבת פסים מפחיתה את כמות השומן המעורבת בתהליך הצלייה, מה שיכול להפוך את אופן בישולו לבריא יותר. המחבת מאפשרת צלייה מדויקת ואחידה של הבשר והירקות, ולמנוע צליית יתר של האוכל.

בעת בחירה במחבת פסים, כדאי לבדוק את החומרים מהן היא עשויה ולוודא שהיא מיוצרת מחומרים בריאים ואיכותיים. כמו כן, חשוב לשמור על המחבת ולנקותה באופן יסודי כדי לשמור על איכותה ועמידותה לאורך זמן.

בישול במחבת פסים

כשמדובר על בישול במחבת פסים גריל, יש מספר דברים שחשוב להקפיד עליהם כדי לקבל נתח בשר טעים בצלייה:

גובה הרכס:

יש לוודא שהפסים במחבת גריל מתבלטים באופן ניכר, ואינם שטוחים. חשוב שגובה רכס הפסים יבלוט מהמשטח בלא פחות מ-3 מ"מ. ככל שהפסים בולטים יותר, הם אוגרים חום רב יותר לצליית נתח הבשר, ולהרחיקו מהנוזלים שנקוו בתחתית המחבת

אגירת חום:

מחבת עם דפנות עבות יותר, אשר עשויה מחומר בעל הולכת חום טובה יותר תבטיח סטייק איכותי וטעים יותר. אגירת חום תאפשר צלייה אחידה ומושלמת בכל נקודה בפסים.

ניקוי:

לאחר השימוש, יש לנקות את מחבת הפסים בצורה יסודית על מנת לשמור על איכותה ועמידותה. מומלץ להוריד את השאריות מהמחבת עם מברשת, ולשטוף במים חמים וסבון בלבד. יש להימנע משימוש בחומרים אגרסיביים שיכולים לפגוע בציפוי הפסים.

תפקידם של פסי הגריל

פסי מחבת גריל נועדו לאגור ריכוז חום גבוה לשם צריבת הבשר. על ידי השימוש בפסים הבולטים, נוצר שטח פנים רב יותר, שאוגר יותר חום באותו שטח נתון. כתוצאה מכך, החום מועבר באופן אחיד לכל הנתח. זה מאפשר צלייה מושלמת ואחידה של הבשר.

בנוסף, הפסים הבולטים מרחיקים את הבשר הנצלה מהנוזלים שנאגרים בתחתית המחבת, וכך מתקבל אפקט צלייה מושלם כאשר הבשר שומר על טעמו ומרקמו הטוב.

פסי הגריל משמעותיים במיוחד כאשר מדובר בצליית המבורגרים או נתחי בשר עם כמות רבה יותר של שומן, כמו אנטריקוט.

פסי הגריל מספקים צלייה מושלמת ומכילים את הנוזלים המתקבלים מהשומן שנימצא במוצקי בבשר.

מאיפה לקנות מחבת?

"סושף – כלים מבית טוב" היא החנות המובילה בישראל לכלי מטבח וסכיני שף האיכותיים ביותר. מדובר בחברת ייבוא ותיקה המתמחה במוצרים מהשורה הראשונה בעולם.

אתר סושף הוא חנות אונליין לאביזרי מטבח הגדולה והאיכותית בישראל, הכוללת מגוון אלפי מוצרים איכותיים למטבח, מטובי היצרנים האירופאים (ולא רק...) במחירים המשתלמים ביותר ובזמינות גבוהה, ישירות ממחסני היבואן.

בסושף תמצאו מגוון רחב של מוצרים ממותגים מובילים בחדשנות וביצירתיות, מטובי היצרנים, שיותירו חותם של איכות. המוצרים ייחודיים או פשוט טובים יותר.

בסושף מאמינים כי כל אדם זקוק למידע, לכלי הבישול או לרכיבים שאספה החברה ולהפיק מהם תועלת והנאה (לא רק העילית הקולינארית).

כאשר פוגשים ב"בשלנים" בחנות או באתר רואים בבירור שבסושף בוחרים בכלים מקצועיים ואיכותיים, שיקלו על כל לקוח חובב בישול ואפייה, למצוא פתרון מושלם לצרכיו הקולינריים (או כמתנה ייחודית לקרוב או חבר).

גם אלו שאינם נמנים על אוהבי הבישול והאפייה, לא יישארו אדישים למבחר הייחודי והאיכותי של הכלים והאביזרים למטבח המוצעים בחנות של סושף - הבית של הבשלנים.

כיבואנים, סושף תמיד מעוניינים בטכנולוגיות ופיתוחים חדשים בעולם הקולינארי, אולם עליהם להוכיח עצמם בפני החברה. מטרת החברה לעולם לא תהיה למכור כלים אופנתיים, בעלי שימושים מפוקפקים (אלו כבר תופסים מקום רב מדי במדפים), או גם להתמקד רק במחיר - ולהתפשר באיכות.

בסושף מקדישים תשומת לב רבה לעמידות ועיצוב המוצר, ומציעים מגוון רחב ממוצרי היצרנים הטובים בעולם.

בסושף מקווים שהאתר עוזר לכם למצוא את המידע, השירות או המוצר אותו אתם מחפשים. אנא, היו סבלנים, כי האתר גדל ומשתפר באופן מתמיד. אם אינכם יכולים למצוא את מבוקשכם, פשוט שילחו מייל.

בסושף מקווים לספק לכם כלים - שיעוררו את בישולכם לחיים! כמו מחבת פסים ברזל יצוק, לדוגמה.

החזון של סושף: להיות משאב יוצא דופן לטבח החובב והמקצועי.

סו-שף מספקת שרות ייחודי, מתמחה בייבוא ושיווק ציוד בישול ואפייה קלאסיים ומקצועיים, ומחזיקה בחדר תצוגה ובחנות הזמנות מקוונת.

להתייעצות מקצועית, גם בנושא מחבת פסים מחיר, צרו קשר במספר הטלפון: 050-5435510.