סט סירים ומחבתות

לחדש את המטבח עם סט סירים ומחבתות

מטבח חדש זה הפינוק הגדול ביותר של הבית, יחד עם זאת לא תמיד יש את הזמן, הרצון והמשאבים הנחוצים על מנת לשפץ את המטבח כולו. ובכל זאת- שיפוץ היא לא הדרך היחידה לחדש, לארגן מחדש, לגוון ולהעניק תחושת אחרת לחלוטין לנוכחות במטבח. שדרוג של תוכן המטבח החל מהחלפה של סט מחבתות וסירים דרך סטים של סכום חדש וגאדג'טים שונים למטבח ועד להחלפה של הידיות והפרזולים מה שיעניק מראה חדש גם לארונות, עם אפס מאמץ.

להיכנס למטבח חדש בלי לשנות אותו

בהיותו הלב הפעיל של הבית חשוב מאד שהמטבח שלנו יהיה נעים ומזמין, נוח לתפעול ומפנק לשהייה ארוכה בו. חשוב לזכור שאווירה היא לא רק תוצאה של ארונות מסוגננים אלא היא בעיקר תוצאה של תוכן הדברים. ציוד איכותי ומשודרג במטבח הוא זה שעושה את כל ההבדל, וככל שהמטבח יהיה מותאם יותר לעבודה, כך הנוכחות בו תהיה מזמינה יותר.

טיפים חשובים לבחירת כלי מטבח

הרבה פעמים, בעיקר בסוגיות של כלי מטבח, אבל לא רק, אנחנו מאמינים שיוקר המוצר הוא ערובה לאיכותו, אבל זה רחוק מלהיות המצב. דוגמה טובה אפשר לראות במחבתות יצוקות שמהוות בחירה שנחשבת ליוקרתית. יחד עם זאת, בשטח, קשה מאד לתפעל אותן, להזיז ולהניע אותן וכתוצאה מכך השימוש בהן הופך לרווי בסבל.

על מנת להבטיח שמדובר במוצר איכותי, יש לבדוק את המוצר ולוודא שהוא מיוצר ע"י יצרן מוכר שזו התמחותו כמו Woll תוצרת גרמניה או Lacor ספרד, וכי הוא עומד בקריטריונים הנחוצים שקשורים בשימושיות שלו וביכולת שלו להאריך שנים בשימוש.

מחבתות וסירים מומלץ לרכוש בסטים של מחבתות וסירים מאותה סדרה ולהיפטר מהכלים הישנים שעוד נותרו. הסט יאפשר לקבל מענה רחב יותר עבור שלל הצרכים שבמטבח מבחינה פונקציונלית ויעניק מראה אסתטי יותר כך שניתן יהיה גם להגיש את המזון לשולחן בתוך כלי הבישול עצמו.

איך לבחור נכון סירים?

סיר טוב הוא חוזקה גדולה וזה מגולם לא רק בנוחות העבודה, אלא באיכות תוצאות הבישול, לכן כמו עם מחבתות גם בסירים כדאי להשקיע בבחירה ובהתאמת המוצרים המדויקים לצרכים הספציפיים של הבית, זה ישדרג את חווית הבישול וגם את חוויה ההגשה.

בסירים כמו במחבתות המחיר לא מעיד על האיכות וגם המשקל לא. להפך, הרבה פעמים משקל כבר רק יסרבל את השימוש בסיר ובכך יהפוך אותו להרבה פחות נגיש ונוח לשימוש. העובי לעומת זאת כן קובע. ככל שדפנות הסיר עבות יותר, כך שכבת ההולכה של הסיר נוכחת יותר והיכולת של הסיר לספק מידה שווה ומאוזנת של חום בכל שטחו- יציבה יותר.

הסירים כיום נעשים בציפוי שכבה שמונעת הדבקה ובהחלט כדאי לוודא שגם הסיר הנבחר עשוי באופן דומה.

חשוב לבחור סיר שעומד בתווי התקן הדרושים וכן כדאי להעדיף יצרן איכותי כמו Woll תוצרת גרמניה שיהווה ערובה לאיכות הסיר. וכן חשוב גם לזכור ששימוש נכון בסיר יאריך את חייו ולכן במיוחד בסירים שמצופים בחומר שדוחה הידבקויות חשוב להימנע משימוש בכלי מתכת ולהיצמד רק לכלים מעץ או פלסטיק. בחירה בסט איכותי של סירים ומחבתות כמובן תבטיח את איכות ונראות המוצרים כולם וכן גם את היכולת לעשות בהם שימוש לאורך זמן.

בקטלוג האתר מחכה לכם מגוון עשיר של סירים ומחבתות שונים בעלי מאפיינים משתנים ובהתאם לצרכים הפרטיים שלכם, כך גם ניתן למצוא מגוון של עלויות משתנות כך שיתאימו לכל תקציב.