סט סירים מבצע

לא צריך לחכות לאירוע מיוחד כדי להתחדש עם סט סירים איכותי

סיר איכותי הוא תמצית עיקרו של המטבח כולו, והמטבח כידוע הוא ליבו של הבית. הבחירה של סיר איכותי היא בחירה לשנים. לא מדובר על מוצר שקונים לעיתים קרובות, ולמעשה זאת גם אחת החולשות שלו. לאור התפיסה, הלא בהכרח שגויה, שכשמדובר על סירים איכותיים הם סירים לחיים, אנשים רבים עושים שימוש יתר בסירים באיכות ירודה במשך הרבה יותר שנים ממה שהסיר באמת אמור לתפקד בהן.

זה נכון שמוצר בסיסי, גם כשהוא ברמת שחיקה מקסימלית יעשה עבודה מסוימת ויאפשר לקבל תוצר מסוים, אבל באשר לאיכות החוויה ורמת התוצר הסופי, זו כבר סוגיה אחרת.

מדוע חשוב להקפיד על בישול עם סיר איכותי בלבד?

סט סירים איכותי כמו של Woll תוצרת גרמניה משנה את חווית הבישול בכמה אופנים. ראשית, סירים מעוצבים שנראים טוב משדרגים את חווית הבישול. זה הרבה יותר כייף לבשל בסירים שנראים טוב, איתם אגב אפשר גם להגיש לשולחן. יש תבשילים שההעברה שלהם מהסיר את קערת הגשה או אל צלחות הגשה בנפרד פוגמת בחוויה שאחרת, הייתה יכולה להיות הרבה יותר אותנטית ומתוקף כך גם הרבה יותר שלמה. יחד עם זאת סיר שלא נראה טוב, לא נעים להגיש לשולחן וזה מה שקורה ברוב המקרים. החוויה נפגמת, וחבל. סט סירים איכותי הופך לחלק בלתי נפרד מהארוחה גם במונחים של הגשה והחוויה כולה בהתאם.

גם במונחים של בריאות, אנחנו מעדיפים לעשות שימוש בסירים שלמים, שהציפוי שלהם מלא ומוחלט ואין חשש להשתחררות של חומרים מדפנותיו, בשום שלב.

כמובן שלצד ההיבט הבריאותי יש גם היבט של איכות הבישול. בסירים ישנים הסיכוי להידבקויות הוא גבוה יותר, מה עוד שלסירים החדשים יש גם טכנולוגיות שונות הרבה פעמים שהופכות את הבישול למשודרג הרבה יותר.

רעיון נפלא למתנה מושלמת- סט סירים במבצע

בגלל הנחיצות והשימושיות של סירים איכותיים הם מהווים גם רעיון נהדר למתנה שווה במגוון של אירועים. החל מימי הולדת דרך אירועי מקווה וחינה, ועד לחנוכות בית. הענקת סט סירים איכותי של Woll תוצרת גרמניה במתנה היא מחווה מפנקת מאד. בפרט כשישנו מגוון של סירים איכותיים במבצע שמאפשרים להעניק מתנה איכותית באמת, בתקציב ידידותי למדי.

להתחדש בלי לשפץ

דווקא בגלל שהמטבח הוא הלב של הבית, אנחנו כל כך אוהבים לשפץ אותו. בשנים האחרונות התדירות של שיפוץ המטבח ירדה בממוצע לפרקי זמן של שבע שנים ולפעמים אפילו פחות, ולא בכדי. מטבח מפנק זה הכי מפנק שיש, אבל לשפץ אותו זה פרויקט לא קטן, וגם לא זול. לשדרג אותו לעומת זאת יעלה הרבה פחות כסף, יהיה תהליך מהנה והוא לא יכלול את כל כאב הראש שמאפיין את השיפוץ של החלפת המטבח, והוא יעניק תחושת רווחה והתרחבות מהנה מהנוכחות במטבח שמרגיש חדש לגמרי, גם אם לא נעשה ולו אקט אחד של שיפוץ כללי.

חידוש הכלים של המטבח, החל מהסירים והמחבתות דרך הצלחות והסכום ועד לכלים החשמליים באופן שיאפשר לעשות שימוש במוצרים חדשים ומתקדמים טכנולוגית ישנה את המטבח מהקצה אל הקצה.

אפשר לעשות את השדרוג הזה בבת אחת, אבל אפשר לעשות אותו באופן הדרגתי וכך גם לחסוך בעלויות באמצעות המתנה להזדמנויות שונות. זה יאפשר לרכוש ציוד איכותי במחירים נוחים כמו סט סירים במבצע שבמקרים מסוימים עשוי להגיע אף לשלושים וארבעים אחוזי הנחה, וזה נכון כמעט לגבי כל יתר הציוד למטבח.

בלחיצה על הקישור ניתן להיכנס כעת לקטלוג האתר בו אפשר ליהנות גם משפע של מוצרים וסירים בפרט במחירים מופחתים.