סירי נירוסטה מומלצים

איך לבחור סירים נכון ומהם סירי נירוסטה מומלצים ?

לא סתם צמד המילים- להעמיד סיר, מעורר את בלוטות הטעם של כולנו ומכניס אותנו לכוננות של פינוק והנאה. סיר הוא לא רק תחושה של בית, הוא עולם ומלואו, הוא תמצית של אהבה ואושר והוא הכלי החשוב ביותר במטבח, להכנת תבשילים ומנות טעימות, מזינות ומנחמות

נקודות שחשוב לזכור

סירי נירוסטה מהווים כיום את אחת מהצורות הנפוצות יותר ליצירת סירים ואכן מדובר בבחירה נפוצה אך לא היחידה. היתרון של הנירוסטה הוא במשקל נמוך יחסית, תחזוקה פשוטה ונראות נהדרת. יחד עם זאת, סירי נירוסטה הם לא בהכרח הסירים עם הביצועים הגבוהים ביותר בגזרה זו.

משקלו של הסיר עומד בגנותו לרוב וזה משהו שכדאי לקחת בחשבון. למרות שסירי יציקה הם בעלי תוחלת חיים ארוכה יותר, לרוב הם כבדים יותר- משמעותית. סירים כבדים הם סירים שקשה לעבוד איתם ולא מתאימים לכל בישול ולכל מנה. כדי לאפשר שימוש נרחב כמה שיותר, מומלץ לבחור בסירים בעלי משקל סביר ולא כבד מדי.

יחד עם זאת, סיר שהוא בעל עובי דק מאד, מה שמאפיין סירים קלים, יהיה בחירה לא טובה משום שדפנות דקות של סיר הן אינדיקציה להעדר חומר מוליך בכמות הרצויה- התוצאה תהיה איכות בישול לא טובה דיה.

מאפיינים נוספים של הסיר

מעבר לחומר ממנו עשוי הסיר, המשקל והעובי שלו יחד עם שכבת ההולכה לסיר יש מאפיינים נוספים שמשפיעים על טיב השימוש בו. ידיות הסיר הן רכיב בעל חשיבות גבוהה משום שידית שנשברת משביתה את הסיר כולו. כשבוחרים סיר חשוב לוודא שהידיות מולחמות היטב וללא רכיבים שבירים שעלולים להיפגם ולפגום בשימוש בסיר. ידיות שמהוות המשך ישיר של הסיר עצמו יתחממו ביחד עם הסיר וגם כאן מדובר על בחירה לא אופטימלית משום שזו תפגע בנוחות השימוש.

גם למכסה של הסיר יש חשיבות גבוהה. מכסים של סיר לרוב נחלקים לשני סוגים, המכסה השקוף שמאפשר לראות את תכולת הסיר וההתרחשות בו והמכסה האטום שעשוי לרוב מאותו החומר שממנו עשוי הסיר. הוא אטום ולא ניתן לראות דרכו, אבל הוא לא שביר וזה יתרון מאד משמעותי שלו.

לשדרג את המטבח

החלפה של סירים היא מהלך משמעותי למטבח ומהווה שדרוג אדיר שלו. רובינו לא מחליפים את הסירים בתדירות הנחוצה, שכן לרוב אורך החיים של סיר פשוט עומד על 3-4 שנים בממוצע, ואנחנו ממש לא מחליפים סירים בתדירות הזאת.

לכן כל הזדמנות להחליף את הסירים בבית היא הזדמנות טובה וכמובן שמבצעים ורכישה מתצוגה הן הזדמנויות טובות לרכוש סירים איכותיים במחירים משתלמים במיוחד. לכניסה לקטלוג המוצרים וקבלת מידע נוסף היכנסו לקישור.